29 lutego 2008

Pora na porządki

Dawno nie pisałem... może nie miałem nic ciekawego do powiedzenia? Możliwe. Dobrze jest jednak mieć takie miejsce w sieci, które może być pomocne w uporządkowaniu pewnych sfer życia. Cała moja internetowa działalność jest rozsypana po serwisach o bardzo odmiennych tematykach. To zresztą odzwierciedla moje zainteresowania... tak to jest, że nie potrafię specjalizować się w jednej dziedzinie (czy to wada?). Postanowiłem jednak, że na ostatnim semestrze studiów uporządkuję internetową część swojego życia i nieco ją rozszerzę - z korzyścią dla obu stron (ambitne założenie :P).

Podstawą tych porządków jest stworzenie nowej wersji mojej strony domowej - EChO's HomePage. Zostanie ona przebudowana graficznie i funkcjonalnie, ale idea pozostanie podobna - ma to być centrum skupiające całą moją działalność w sieci. Powoli rozwija się także blazejczak.eu. Będzie to podstawowa domena dla wszystkich moich projektów.

Kolejnym porządkującym elementem będzie prosty widget/gadget, który ma być dodawany do każdej mojej strony, a jego zadaniem będzie szybka nawigacja między najważniejszymi witrynami.

W sferze blogów obiecuję (także sobie) poprawę - notki będą się pojawiały częściej i będą dotyczyły bardziej różnorodnych tematów. Czemu nie miałbym się dzielić z Wami swoimi ciekawszymi przemyśleniami? Dodatkowo uruchomię w najbliższym czasie blog poświęcony tylko i wyłącznie mojej pracy magisterskiej - temat jest interesujący, a w niektórych momentach chciałbym poznać opinię większej liczby osób. O tym szerzej w którejś z kolejnych notek :-)

Po co to wszystko piszę? Mam nadzieję, że pomoże mi to znaleźć motywację na stworzenie tego co zapowiadam :-) A jeśli obiecuję - dotrzymam słowa! :-)

1 komentarz:

paulina6735 pisze...

No miejmy nadzieję, że uda Ci się ruszyć z kopyta :). Trzymam kciuki