13 sierpnia 2008

Kolejne zmiany i przenosiny

Niedawno pisałem post o zmianach na blogu, teraz kolejny podobny wpis. Sporo planów się zmieniło, niektóre przestały mieć sens, a inne mnie przerosły. Przede wszystkim opóźniłem pracę nad magisterką. Częściowo ze złego rozplanowania zadań, częściowo z niedocenienia trudności przy tym projekcie. Sporo też było w tym mojego lenistwa. Teraz jednak jestem już pod koniec pracy - zostało mi to co najciekawsze, czyli badania i wnioski. A żeby nie poświęcać się tylko pracy, postanowiłem zrobić coś ciekawego z blogiem.

Paulina wyprzedziła mnie i zmieniła platformę blogową na Wordpressa, przy okazji przerabiając całą swoją stronę domową na tym właśnie silniku. Ja zrobiłem podobnie. Od teraz mój blog ma nowy adres http://blog.blazejczak.eu, podobnie jak moja strona domowa - na własnej domenie blazejczak.eu. Poprzedni blog nie bedzie aktualizowany, ale nie będzie jeszcze przez jakiś czas kasowany. Przeniesienie bloga na platformę, którą mogę całkowicie kontrolować, jest pierwszym krokiem w pracy nad zmianą jakości mojego miejsca w sieci. Domenę muszę w końcu jakoś sensownie zagospodarować i powoli rozwijać. Następna w kolejce będzie moja strona domowa, którą dopasuję wyglądem do bloga i rozbuduję o nowe pomysły. Po obronie trzeba się jakoś pokazać w sieci na nowo, prawda? :-)

Brak komentarzy: